2015
Studentské profesní praxe - multikulturní lekce ve školách a dalších institucích
GULOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Studentské profesní praxe - multikulturní lekce ve školách a dalších institucích
Název anglicky
Student Teaching Practice – Multicultural Lesson at Schools and Other Institutions
Autoři
Vydání
první. Brno, 305 s. 2015
Nakladatel
MUNIPRESS
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8119-2
Klíčová slova česky
Multikulturní výchova; škola; žáci; studenti; předsudky; aktivity; učitelé; multikulturní lekce
Klíčová slova anglicky
Multicultural education; school; pupils; students; prejudice; activities; teachers; lessons
Změněno: 9. 3. 2016 15:48, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
V originále
Publikace nabízí autentické záznamy multikulturních lekcí, které v uplynulých letech realizovaly týmy studentů v prostředí škol a dalších zařízení. Cílem implementace těchto lekcí do školního prostředí je otevření témat multikulturní výchovy prostřednictvím aktivizačních prvků, dramatické výchovy a her. Jedná se o lekce, které vytvořili studenti pod garancí pedagogů v rámci profesní praxe. Studentům se nabízí zajímavá profesní zkušenost získaná ve školním prostředí. Lekce mají význam v oblasti podpory inkluze ve škole.
Anglicky
The publication presents authentic records from multicultural lessons that have been taught by student teams at schools and other institutions. The goal of the implementation of these lessons in schools is to open the topics of multicultural education by means of activation devices, drama education and games. The lessons were created by students under the supervision of their teachers as part of their teaching practice. The students are presented with an interesting professional experience in the school environment. The lessons contribute in terms of support of inclusion at schools.