GULOVÁ, Lenka. Studentské profesní praxe - multikulturní lekce ve školách a dalších institucích. první. Brno: MUNIPRESS, 2015, 305 s. ISBN 978-80-210-8119-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Studentské profesní praxe - multikulturní lekce ve školách a dalších institucích
Název anglicky Student Teaching Practice – Multicultural Lesson at Schools and Other Institutions
Autoři GULOVÁ, Lenka.
Vydání první. Brno, 305 s. 2015.
Nakladatel MUNIPRESS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8119-2
Klíčová slova česky Multikulturní výchova; škola; žáci; studenti; předsudky; aktivity; učitelé; multikulturní lekce
Klíčová slova anglicky Multicultural education; school; pupils; students; prejudice; activities; teachers; lessons
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 9. 3. 2016 15:48.
Anotace
Publikace nabízí autentické záznamy multikulturních lekcí, které v uplynulých letech realizovaly týmy studentů v prostředí škol a dalších zařízení. Cílem implementace těchto lekcí do školního prostředí je otevření témat multikulturní výchovy prostřednictvím aktivizačních prvků, dramatické výchovy a her. Jedná se o lekce, které vytvořili studenti pod garancí pedagogů v rámci profesní praxe. Studentům se nabízí zajímavá profesní zkušenost získaná ve školním prostředí. Lekce mají význam v oblasti podpory inkluze ve škole.
Anotace anglicky
The publication presents authentic records from multicultural lessons that have been taught by student teams at schools and other institutions. The goal of the implementation of these lessons in schools is to open the topics of multicultural education by means of activation devices, drama education and games. The lessons were created by students under the supervision of their teachers as part of their teaching practice. The students are presented with an interesting professional experience in the school environment. The lessons contribute in terms of support of inclusion at schools.
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 03:10