J 2014

Predizvikatelstvata pred novite učebni pomagala po t.nar. malki slavjanski ezici (njakoi beležki za elektronnoto obučenie e-learning po bulgarski ezik v Masarikovija universitet v Brno, Čehija)

KREJČOVÁ, Elena

Základní údaje

Originální název

Predizvikatelstvata pred novite učebni pomagala po t.nar. malki slavjanski ezici (njakoi beležki za elektronnoto obučenie e-learning po bulgarski ezik v Masarikovija universitet v Brno, Čehija)

Název anglicky

Challenges for the Contemporary Textbooks for the So-Called "Small Slavic languages" /some remarks about the e-learnig in teaching Bulgarian in Masaryk university in Brno, Czechia/

Autoři

KREJČOVÁ, Elena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Slavistika, Beograd, Slavističko društvo Srbije, 2014, 1450-5061

Další údaje

Jazyk

bulharština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

60202 Specific languages

Stát vydavatele

Srbsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/14:00086238

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

bulharština; výuka bulharštiny; e-learning

Klíčová slova anglicky

Bulgarian; teaching Bulgarian; e-learning

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 1. 2019 09:43, Mgr. Pavel Pilch, Ph.D.

Anotace

V originále

Textat predstavia edin moderen i nov aspekt na prepodavaneto na taka narečenite malki evropejski ezici, v častnost slavjanskite ezici, kato se susredotočava vurhu obučenieto po bulgarski ezik v ramkite na filologičeskoto obrazovanie v Masarikovija universitet v Brno, a imenno - elektronnoto obučenie i smesenoto obučenie (e-learning i blended learning). Demonstrirame specifičnite aspekti na elektronnoto obučenie, niakoi ot negovite predimstva i nedostatuci i prinosa mu za procesa na obučenie po bulgarski ezik za čuždenci v akademična sreda.

Anglicky

The text presents the new and modern aspect in teaching the so called small European language, concretely Slavonic languages and mainly Bulgarian language for foreigners – the e-learning and blended learning, its advantages and disadvantages and possibilities to integrate in the university philological teaching, its contribution to the study proces of Bulgarian for foreigners.