C 2015

Výzvy a perspektivy vývoje učebních pomůcek pro tzv. "malé slovanské jazyky v novém tisíciletí (několik poznámek k e-learningu při výuce bulharštiny na Masarykově univerzitě v Brně)

KREJČOVÁ, Elena

Základní údaje

Originální název

Výzvy a perspektivy vývoje učebních pomůcek pro tzv. "malé slovanské jazyky v novém tisíciletí (několik poznámek k e-learningu při výuce bulharštiny na Masarykově univerzitě v Brně)

Název anglicky

Challenges and perspectives of development of the teaching materials for the so-called "small" Slavic languages in the new millennium (a few notes on e-learning in teaching Bulgarian at Masaryk University, Brno)

Autoři

KREJČOVÁ, Elena (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Aktuální problémy současné slavistiky: jazyk - literatura - kultura - politika, od s. 375-382, 8 s. 2015

Nakladatel

Galium

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/15:00086254

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-905336-5-3

Klíčová slova česky

výuka jihoslovanských jazyků; bulharština pro cizince; e-learning

Klíčová slova anglicky

teaching South Slavic languages; Bulgarian for foreigners; e-learning

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2016 11:14, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Text prezentuje jak tradice ve výuce jihoslovanských jazyků, tak i jeden nový aspekt ve výuce bulharského jazyka pro studenty Masarykovy univerzity, konkrétně e-learning. Zaměřuje se na specifické aspekty e-learningu, na jeho přednosti a slabá místa a na přínos pro vyučovací proces bulharštiny pro neoborové studenty na Masarykově univerzitě v Brně.

Anglicky

The paper presents the traditions in teaching South Slavonic and especially Bulgarian language at Masaryk university. It points also a new aspect in teaching small Slavonic languages for foreigners at the Faculty of Arts at Masaryk university - the e-learning. It shows the specific aspects of the e-learning, its advantages and disadvantages, the possibilities to integrate in the university philological teaching and the contribution to the study process of Bulgarian for foreigners for non-specialist students at Masaryk university in Brno.