2015
Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem
ŠEĎOVÁ, Klára a Zuzana ŠALAMOUNOVÁZákladní údaje
Originální název
Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem
Název anglicky
Student participation in communication as a product of teacher-student interaction
Autoři
ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, domácí) a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání, Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2015, 1804-526X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/15:00081527
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
výuková komunikace; žákovská participace; školní úspěšnost; Pygmalion efekt
Klíčová slova anglicky
classroom communication; student participation; student performance; Pygmalion effect
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2016 14:06, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Studie si klade za cíl prozkoumat, zda způsob interakce mezi učitelem a žákem ovlivňuje žákovskou participaci na výukové komunikaci.
Anglicky
Goal of this study is to explore whether the way of teacher-student interaction influences student's participation in classroom communication.
Návaznosti
GA13-23578S, projekt VaV |
|