J 2015

Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem

ŠEĎOVÁ, Klára a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem

Název anglicky

Student participation in communication as a product of teacher-student interaction

Autoři

ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, domácí) a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání, Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2015, 1804-526X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/15:00081527

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

výuková komunikace; žákovská participace; školní úspěšnost; Pygmalion efekt

Klíčová slova anglicky

classroom communication; student participation; student performance; Pygmalion effect

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2016 14:06, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Studie si klade za cíl prozkoumat, zda způsob interakce mezi učitelem a žákem ovlivňuje žákovskou participaci na výukové komunikaci.

Anglicky

Goal of this study is to explore whether the way of teacher-student interaction influences student's participation in classroom communication.

Návaznosti

GA13-23578S, projekt VaV
Název: Učitel a žáci v dialogickém vyučování
Investor: Grantová agentura ČR, Učitel a žáci v dialogickém vyučování