SZENDIUCHOVÁ, Markéta. Vliv hudebního vzdělání ve výsledcích výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století. In Doktorandská konference "Hudební preference mládeže jako problém současné hudební výchovy". 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vliv hudebního vzdělání ve výsledcích výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století
Název česky Vliv hudebního vzdělání ve výsledcích výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století
Název anglicky The influence of music education in results of a research into attitudes of university students in the Czech Republic to the classical music of the first two thirds of the 20th century
Autoři SZENDIUCHOVÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Doktorandská konference "Hudební preference mládeže jako problém současné hudební výchovy" 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00086298
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Výzkum; studenti; postoje; artificiální hudba.
Klíčová slova anglicky Research; students; attitudes; classical music.
Změnil Změnila: MgA. Markéta Szendiuchová, Ph.D., učo 443425. Změněno: 8. 3. 2016 22:08.
Anotace
Příspěvek prezentuje analýzu výsledků výzkumu postojů vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století, který se uskutečnil v roce 2015. Z hlediska efektivity hudební výchovy prezentuji výsledky, které přinesly zajímavá fakta na základě diferenciace respondentů na výběrové soubory podle úrovně získaného hudebního vzdělání.
Anotace anglicky
The contribution presents an analysis results of a research into attitudes of university students in the Czech Republic to the classical music of the first two thirds of the 20th century, which was carried out in 2015. In terms of the effectiveness of music education the research revealed interesting facts related to the level of music education that the respondents received.
Návaznosti
MUNI/A/1309/2014, interní kód MUNázev: Postoje vysokoškolských studentů ČR k soudobé artificiální hudbě
Investor: Masarykova univerzita, Postoje vysokoškolských studentů ČR k soudobé artificiální hudbě, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 15:17