b 2015

Dvouleté dítě v předškolním vzdělávání

GRŮZOVÁ, Lucie a Zora SYSLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Dvouleté dítě v předškolním vzdělávání

Název anglicky

Two years old child in preschool education

Vydání

1., elektronické vyd. Brno, 64 s. 2015

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-210-8114-7

DOI

10.5817/CZ.MUNI.M210-8114-2015

Klíčová slova česky

Vzdělávání; výchova; učení; hra; prostředí; modely vzdělávání; profesní kompetence učitele MŠ

Klíčová slova anglicky

Education; upbringing; learning; play; environment; models of education; professional competence of kindergarten teacher

Štítky

Změněno: 16. 2. 2016 11:50, Mgr. Radka Vyskočilová

Anotace

V originále

Publikace zpracovává téma dvouletých dětí v předškolním vzdělávání z několika úhlů. Zabývá se teoretickými východisky psychologických a pedagogických pojmů souvisejících se vzděláváním dvouletých dětí jako výchova, vzdělávání, učení, hra a prostředí. Dále ukazuje vzdělávání dvouletých dětí v Evropě. Jedna z kapitol je věnována vývojovým specifikům dvouletých dětí. Předposlední kapitola se věnuje úpravě rámcového vzdělávacího programu pro dvouleté děti. Pozornost je věnována také učiteli pracujícímu s dvouletými dětmi. Publikace spojuje teorie s výsledky výzkumů souvisejících s dvouletými dětmi.

Anglicky

Publications brings the topic of two years old children in preschool education from several angles. It deals with the theoretical basis of psychological and pedagogical concepts related to the education of two years old children as education, upbringing, learning, play and environment. It shows education of two years old children in Europe. One chapter is devoted to the specifics of development of two years old children. The penultimate chapter deals with modifying the framework of preschool educational for two years old children. Attention is also paid to teachers to working with the two-years old children. The publication combines theory and research results related to the two-years old children