2015
Czech Republic, tourism
ŠAUER, Martin a Bohumil FRANTÁLZákladní údaje
Originální název
Czech Republic, tourism
Autoři
ŠAUER, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) a Bohumil FRANTÁL (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Cham, Encyclopedia of Tourism, od s. nestránkováno, 1 s. Vol. 1, 2015
Nakladatel
Springer International Publishing
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Švýcarsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/15:00089379
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-3-319-01669-6
Klíčová slova anglicky
Czech Republic; Tourism; Development; Economic Importance of Tourism
Změněno: 15. 6. 2016 15:48, Ing. Martin Šauer, Ph.D.
Anotace
V originále
Chapter is devoted to a brief presentation of tourism in the Czech Republic. Besides the development of tourism, attention is paid to the structure of toursim supply and demand for the destination, the importance of tourism in the Czech economy and the institutional aspects of Czech tourism.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2009, interní kód MU |
|