Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1335357, author = {Syslová, Zora}, address = {Zlín}, booktitle = {Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula}, edition = {1.}, editor = {Wiegerová Adriana}, keywords = {professional vision; kindergarten teacher; video}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {978-80-7454-555-9}, pages = {37-48}, publisher = {Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií}, title = {Jak učitelé mateřských škol vnímají edukační realitu}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1335357 AU - Syslová, Zora PY - 2015 TI - Jak učitelé mateřských škol vnímají edukační realitu VL - Předškolní a primární výchova a vzdělávání 373.2/3 PB - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií CY - Zlín SN - 9788074545559 KW - professional vision KW - kindergarten teacher KW - video N2 - Kapitola si klade za cíl seznámit čtenáře s fenoménem profesního vidění. Zabývá se tím, jak vnímání vzdělávací reality ovlivňuje rozhodování učitele mateřské školy a jeho jednání. Vnímání vzdělávací reality souvisí s reflektivními dovednostmi. Ty se stávají důležitou součástí diskurzu o profesionalitě učitele. V kapitole jsou zachyceny výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění oblastí, kterých si všímají učitelé mateřských škol s různou délkou praxe a různou úrovní dosaženého vzdělání. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Jak učitelé mateřských škol vnímají edukační realitu. In Wiegerová Adriana. \textit{Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula}. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2015, s.~37-48. Předškolní a primární výchova a vzdělávání 373.2/3. ISBN~978-80-7454-555-9.
|