Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1335798, author = {Horká, Hana and Rodová, Veronika}, address = {Zlín}, booktitle = {Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula}, edition = {první}, editor = {Adriana Wiegerová a kol.}, keywords = {learning oriented child; didactic constructivism; experiential learning; pedagogical work; still picture; play; psychosomatic unity; case study}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Zlín}, isbn = {978-80-7454-555-9}, pages = {58-73}, publisher = {Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií}, title = {Učitel jako iniciátor rozvoje prožitku, zkušenosti a tvořivosti v mateřské škole}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1335798 AU - Horká, Hana - Rodová, Veronika PY - 2015 TI - Učitel jako iniciátor rozvoje prožitku, zkušenosti a tvořivosti v mateřské škole VL - 10 publikace ve vědecké edici Pedagogika PB - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií CY - Zlín SN - 9788074545559 KW - learning oriented child KW - didactic constructivism KW - experiential learning KW - pedagogical work KW - still picture KW - play KW - psychosomatic unity KW - case study N2 - Případová studie přináší příklady z výchovně vzdělávací práce v mateřské škole. Ukazuje, jak děti poznávají skrze vlastní činnosti, které garantuje učitel jako autor výukového celku. Výukový celek představuje pedagogické dílo, založené na promyšleném strukturování výuky, respektu k dětskému vnímání světa, na tvořivosti a práci s detaily. Popis konkrétních výukových situací, v nichž děti pracují formou živých obrazů, fungujících na principu psychosomatické jednoty těla, dokládá specifické nároky na práci učitele při vedení výuky založené na prožitku. ER -
HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ. Učitel jako iniciátor rozvoje prožitku, zkušenosti a tvořivosti v mateřské škole. In Adriana Wiegerová a kol. \textit{Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula}. první. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2015, s.~58-73. 10 publikace ve vědecké edici Pedagogika. ISBN~978-80-7454-555-9.
|