k 2015

Komunikační strategie u úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení - Výsledky první fáze výzkumu

ŠVEJDÍKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Komunikační strategie u úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení - Výsledky první fáze výzkumu

Název česky

Komunikační strategie u úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení - Výsledky první fáze výzkumu

Název anglicky

Good Language Learners' Communication Strategies in Speaking as a Language Skill - Results of the first reserch phase

Autoři

ŠVEJDÍKOVÁ, Kateřina

Vydání

AKTEV, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

komunikační strategie, úspěšní žáci, jazyková dovednost mluvení

Klíčová slova anglicky

communication strategies, good language learners, speaking as a language skill
Změněno: 17. 2. 2016 13:15, Mgr. Kateřina Sýkorová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem disertační práce je primárně zjistit vztah mezi používáním komunikačních strategií při mluvení a úspěšností v angličtině jako cizím jazyce. Dalším cílem je odhalit, jak úspěšní žáci postupují při učení se mluvení v cizím jazyce, jak jednají v konverzaci, o čem jsou přesvědčeni, jak se lze nejlépe naučit a procvičovat cizí jazyk a další detaily řečové dovednosti mluvení z hlediska učení se úspěšnými žáky. Tento poster představuje přehled výsledků první fáze výzkumu.

Anglicky

The aim of the disertation thesis is to find out if there is a relation between communication strategies use in speaking and success in learning a English as a foreign language. Another aim is to discover how good language learners learn to speak in a foreing language, how they converse, and what their beliefs are about learning and practicing a foreing language and then other details from the good language learners' learning. This poster offers the summary of the results from the first research phase.