2015
Komunikační strategie u úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení - Výsledky první fáze výzkumu
ŠVEJDÍKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Komunikační strategie u úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení - Výsledky první fáze výzkumu
Název česky
Komunikační strategie u úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení - Výsledky první fáze výzkumu
Název anglicky
Good Language Learners' Communication Strategies in Speaking as a Language Skill - Results of the first reserch phase
Autoři
ŠVEJDÍKOVÁ, Kateřina
Vydání
AKTEV, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
komunikační strategie, úspěšní žáci, jazyková dovednost mluvení
Klíčová slova anglicky
communication strategies, good language learners, speaking as a language skill
Změněno: 17. 2. 2016 13:15, Mgr. Kateřina Sýkorová, Ph.D.
V originále
Cílem disertační práce je primárně zjistit vztah mezi používáním komunikačních strategií při mluvení a úspěšností v angličtině jako cizím jazyce. Dalším cílem je odhalit, jak úspěšní žáci postupují při učení se mluvení v cizím jazyce, jak jednají v konverzaci, o čem jsou přesvědčeni, jak se lze nejlépe naučit a procvičovat cizí jazyk a další detaily řečové dovednosti mluvení z hlediska učení se úspěšnými žáky. Tento poster představuje přehled výsledků první fáze výzkumu.
Anglicky
The aim of the disertation thesis is to find out if there is a relation between communication strategies use in speaking and success in learning a English as a foreign language. Another aim is to discover how good language learners learn to speak in a foreing language, how they converse, and what their beliefs are about learning and practicing a foreing language and then other details from the good language learners' learning. This poster offers the summary of the results from the first research phase.