2015
Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku
LUPAČ, MichalZákladní údaje
Originální název
Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku
Název česky
Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku
Název anglicky
The Descriptive Content Analysis of Projected Curriculum of Physical Education in Netherlands
Autoři
LUPAČ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Banská Bystrica, Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy, od s. 219-232, 14 s. 2015
Nakladatel
Belianum
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00086705
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-557-1025-9
Klíčová slova česky
projektované kurikulum; tělesná výchova; Nizozemsko; metodologie
Klíčová slova anglicky
projected curricula; physical education; The Netherlands; methodology
Změněno: 19. 2. 2016 14:23, Mgr. Michal Lupač, Ph.D.
V originále
Předkládaný text analyzuje nizozemské projektované kurikulum tělesné výchovy z hlediska obsahové dimenze a formálních charakteristik. Mapuje proces vývoje systému témat, který byl vytvořen pro analýzu kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v České republice a prošel změnami při aplikaci na nizozemské dokumenty. Předložená stať se zabývá rovněž limity předloženého výzkumného nástroje a problematikou jeho použitelnosti při zjišťování některých faktorů ovlivňujících kvalitu kurikula na vstupu vzdělávacího procesu.
Anglicky
The presented text analyses Dutch PE projected curricula from the perspectives of content dimension and formal characteristics. It describes the system of topics developed for Czech curricular documents analysis which has been transformed during application to Dutch documents. The text also considers limits of this research tool and its usability for examination of some factors which influences the projected curricula quality at the instruction input.
Návaznosti
MUNI/A/1360/2014, interní kód MU |
|