LUPAČ, Michal. Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku. In Štefan Porubský, Zuzana Lynch. Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy. 1. vyd. Banská Bystrica: Belianum, 2015, s. 219-232. ISBN 978-80-557-1025-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku
Název česky Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku
Název anglicky The Descriptive Content Analysis of Projected Curriculum of Physical Education in Netherlands
Autoři LUPAČ, Michal (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Banská Bystrica, Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy, od s. 219-232, 14 s. 2015.
Nakladatel Belianum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00086705
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-557-1025-9
Klíčová slova česky projektované kurikulum; tělesná výchova; Nizozemsko; metodologie
Klíčová slova anglicky projected curricula; physical education; The Netherlands; methodology
Změnil Změnil: Mgr. Michal Lupač, Ph.D., učo 209483. Změněno: 19. 2. 2016 14:23.
Anotace
Předkládaný text analyzuje nizozemské projektované kurikulum tělesné výchovy z hlediska obsahové dimenze a formálních charakteristik. Mapuje proces vývoje systému témat, který byl vytvořen pro analýzu kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v České republice a prošel změnami při aplikaci na nizozemské dokumenty. Předložená stať se zabývá rovněž limity předloženého výzkumného nástroje a problematikou jeho použitelnosti při zjišťování některých faktorů ovlivňujících kvalitu kurikula na vstupu vzdělávacího procesu.
Anotace anglicky
The presented text analyses Dutch PE projected curricula from the perspectives of content dimension and formal characteristics. It describes the system of topics developed for Czech curricular documents analysis which has been transformed during application to Dutch documents. The text also considers limits of this research tool and its usability for examination of some factors which influences the projected curricula quality at the instruction input.
Návaznosti
MUNI/A/1360/2014, interní kód MUNázev: Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění (Akronym: KUME 2015)
Investor: Masarykova univerzita, Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 02:23