Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1336389, author = {Šindelková, Monika and Málková, Alžběta and Plucková, Irena}, address = {Brno}, booktitle = {9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků}, editor = {Jiřina Novotná (ed.)}, keywords = {Demonstration; Dewey´s experiential learning model; experiment; chemistry; Kolb´s experiential learning cycle; cone if experience; memory; experience; experiential learning; knowledge}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8143-7}, pages = {158-167}, publisher = {PdF MU}, title = {Souvislost chemického experimentu a znalostí žáků v procesu zkušenostního učení}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1336389 AU - Šindelková, Monika - Málková, Alžběta - Plucková, Irena PY - 2015 TI - Souvislost chemického experimentu a znalostí žáků v procesu zkušenostního učení PB - PdF MU CY - Brno SN - 9788021081437 KW - Demonstration KW - Dewey´s experiential learning model KW - experiment KW - chemistry KW - Kolb´s experiential learning cycle KW - cone if experience KW - memory KW - experience KW - experiential learning KW - knowledge N2 - Tento příspěvek se z velkého množství různých netradičních didaktických metod zabývá zkušenostním učení, resp. jeho aplikací v předmětu chemie na základní škole prostřednictví chemického experimentu. První část textu vymezuje pojem „zkušenostní učení“ a shrnuje teoretická východiska s důrazem na Deweyho model zkušenostního učení, Daleho kužel zkušenosti a na Kolbův cyklus zkušenostního učení. Druhá část textu obsahuje teoretický úvod k problematice chemického experimentu ve vyučování. Poslední část textu je věnována výzkumnému šetření, jehož úkolem bylo zmapovat průměrnou míru zapamatování si s ohledem na různé vyučovací metody – výklad, žákovský a demonstrační experiment. ER -
ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ a Irena PLUCKOVÁ. Souvislost chemického experimentu a znalostí žáků v procesu zkušenostního učení. In Jiřina Novotná (ed.). \textit{9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků}. Brno: PdF MU, 2015, s.~158-167. ISBN~978-80-210-8143-7.
|