HORÁKOVÁ, Radka. Podpora dětí s těžkým sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské a základní školy. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 247-260, 13 s. ISBN 978-80-210-8093-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1336462, author = {Horáková, Radka}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma}, edition = {první}, editor = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al.}, keywords = {child with hearing impairment; cochlear implant; FM technology; noise; distance; scales of development; Ling six sound test; FM ChIP.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8093-5}, pages = {247-260}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Podpora dětí s těžkým sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské a základní školy}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1336462 AU - Horáková, Radka PY - 2015 TI - Podpora dětí s těžkým sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské a základní školy PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021080935 KW - child with hearing impairment KW - cochlear implant KW - FM technology KW - noise KW - distance KW - scales of development KW - Ling six sound test KW - FM ChIP. N2 - Zpracovaná kapitola se zabývá možnostmi podpory dítěte s těžkým sluchovým postižením v prostředí mateřské a základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Podpora je v tomto ohledu chápána dvěma způsoby - podpora technická v podobě kompenzačních pomůcek a podpora personální v podobě spolupracujících pedagogů a rodičů dítěte. V rámci kapitoly jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumného šetření, které se realizovalo ve třech fázích v časovém rozmezí leden 2013 - říjen 2015. Dominantním cílem šetření bylo zhodnocení přínosu kochleárního implantátu a FM systému a hodnocení úrovně jazykových dovedností dítěte předškolního a mladšího školního věku. Pro tento účel byly využity následující nástroje pro hodnocení: vývojové škály společnosti Cochlear, test Lingových zvuků a FM ChIP. ER -
HORÁKOVÁ, Radka. Podpora dětí s těžkým sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské a základní školy. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. \textit{Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s.~247-260, 13 s. ISBN~978-80-210-8093-5.
|