CÍDLOVÁ, Hana, Jan NEKVAPIL a Martin ŠUSTR. Propojení výuky chemie a anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. In Monika Šindelková (ed.). Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 16-22. ISBN 978-80-210-8136-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Propojení výuky chemie a anglického jazyka na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity
Název anglicky Interconnection of teaching chemistry and English at Faculty of Education, Masaryk University
Autoři CÍDLOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Jan NEKVAPIL (203 Česká republika, domácí) a Martin ŠUSTR (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Sborník příspěvků z konference Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V, od s. 16-22, 7 s. 2015.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00086758
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8136-9
Klíčová slova česky Chemie; angličtina; angličtina pro chemiky; chemie pro studenty anglického jazyka; výuka
Klíčová slova anglicky Chemistry; English; English for Chemists; Chemistry for English Language Learners; Education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr., učo 761. Změněno: 3. 3. 2016 10:29.
Anotace
Text referuje o zavedení nového vyučovacího předmětu pro studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity (především oboru Pedagogické asistentství chemie pro základní školy a Učitelství chemie pro základní školy), nazvaného Compendium of Chemistry. Předmět byl zaveden díky řešení grantového projektu MUNI/FR/0026/2014. Příspěvek nejprve informuje o dosažených výsledcích řešení grantového projektu (zejména zakoupené učebnice a vytvořený elektronický studijní materiál). V druhé části se pak text věnuje výzkumu průběhu a výsledků výuky studentů různých studijních kombinací, kteří předmět Compendium of Chemistry absolvovali v prvním roce po jeho zavedení do výuky.
Anotace anglicky
The article informs about the introduction of new teaching subject for students of the Faculty of Education, Masaryk University (mainly the field of study Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry), named Compendium of Chemistry. The subject was introduced through the grant project MUNI/FR/0026/2014. The article reports first about the results achieved thanks to grant project (particularly newly purchased textbooks and newly created electronic study material). In the second part, the article deals with research focused on preceiving the subject Compendium of Chemistry by students with different study combinations and their study results.
Návaznosti
MUNI/FR/0026/2014, interní kód MUNázev: Zavedení vyučovacího předmětu Compendium of Chemistry
Investor: Masarykova univerzita, Zavedení vyučovacího předmětu Compendium of Chemistry
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 14:49