KŘÍŽ, Pavel. Komunikace se zákazníky, typologie a prodejní dovednosti. In Školení Omega Optix. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikace se zákazníky, typologie a prodejní dovednosti
Název anglicky Communication with customers, typology and sales skills
Autoři KŘÍŽ, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Školení Omega Optix, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 30200 3.2 Clinical medicine
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14110/14:00086772
Organizační jednotka Lékařská fakulta
Klíčová slova anglicky Objections; persuasive communication; arguments
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Kříž, Ph.D., učo 176794. Změněno: 22. 2. 2016 22:17.
Anotace
Jak reagovat na námitky zákazníků? Přednáška dává tipy jak reagovat na námitky, pomáhá jich využít v prospěch úspěšné komunikace.
Anotace anglicky
How to respond to customer objections? Lecture gives tips on how to respond to objections, helping them take advantage of the benefits of successful communication.
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 14:07