LUKAS, Josef a Jan MAREŠ. Cesta od studenta učitelství k začínajícímu učiteli. In Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, s. 11-21, 10 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cesta od studenta učitelství k začínajícímu učiteli
Název anglicky The path from student teacher to a new teacher
Autoři LUKAS, Josef a Jan MAREŠ.
Vydání 1. vyd. Brno, Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství, od s. 11-21, 10 s. verze 1, 2015.
Nakladatel Munipress
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8096-6
Klíčová slova česky vynořující se dospělost; profesní příprava; student učitelství; pregraduální příprava učitelů; učitelská praxe; druhý stupeň základní školy; báze moci
Klíčová slova anglicky Emerging adulthood; teacher professional development; student teacher; pregradual teacher education; lower secondary education; power bases
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 1. 3. 2016 10:56.
Anotace
Kapitola se věnuje kontextu individuálního vývoje v období vynořující se dospělosti a raného profesního vývoje studentů učitelství.
Anotace anglicky
Chapter is focused on the context of individual development during emerging adulthood period and early professional development of student teachers.
Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaVNázev: Moc ve školních třídách studentů učitelství
Investor: Grantová agentura ČR, Moc ve školních třídách studentů učitelství
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:15