e 2015

Partial functions deficits with pupils with specific learning deficiencies in mathematics

PAVLÍČKOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Partial functions deficits with pupils with specific learning deficiencies in mathematics

Název česky

Deficity dílčích funkcí u žáků se specifickými poruchami učení v matematice

Vydání

první. Brno, 14 s. 2015

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Přehledové a vzdělávací texty

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

deficity dílčích funkcí; specifické poruchy učení; reedukační cvičení; výuka matematiky

Klíčová slova anglicky

partial functions deficits; specific learning disabilities; reeducation exercises; teaching of mathematics
Změněno: 24. 3. 2016 12:22, Mgr. Lenka Pavlíčková, Ph.D.

Anotace

V originále

The text introduces readers to the deficits of partial functions of mathematical abilities of students with specific learning disabilities. We describe here the individual deficits, their manifestations in mathematics and focus on their reeducation. We present to each deficit several corrective exercises that should be included at the beginning of reeducation of specific learning disabilities.

Česky

Text seznamuje čtenáře s deficity dílčích funkcí matematické schopnosti, které mohou mít v různé kombinaci žáci se specifickými poruchami učení. Popisujeme zde jednotlivé deficity, jejich projevy v matematice a zaměřujeme se i na jejich reedukaci. V textu prezentujeme ke každému deficitu několik nápravných cvičení, která by měla být zařazena na začátku reedukace specifických poruch učení.

Návaznosti

MUNI/FR/1393/2014, interní kód MU
Název: Příprava studijních materiálů v anglickém jazyce pro přípravu budoucích učitelů k práci se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami v matematice
Investor: Masarykova univerzita, Příprava studijních materiálů v anglickém jazyce pro přípravu budoucích učitelů k práci se žáky se specifickými vzdělávacími potřebami v matematice