s 2015

Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV. Sborník abstraktů

NOVOTNÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV. Sborník abstraktů

Název česky

Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV. Sborník abstraktů

Název anglicky

Motivation of gifted pupils and students in mathematics and sciences. Proceeding of abstracts

Autoři

NOVOTNÁ, Jiřina

Vydání

první. Brno, od s. 5-39, 44 s. 2015

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-7869-7

Klíčová slova česky

Motivace; matematika; fyzika; chemie; přírodopis; talentovaní žáci.

Klíčová slova anglicky

Motivation; mathematics; physics; chemistry; biology; gifted pupils.
Změněno: 6. 4. 2016 09:57, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Hlavně otázce motivace v matematice a přírodních vědách je věnován předložený sborník. Práce s matematickou tématikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, analýzy, geometrie a statistiky, tolik potřebné pro práíci s daty. Fyzikálně zaměřené práce se zabývají zajímavými fyzikálními jevy a otázkami didaktickými. Zajímavé je skloubení badatelsky orientované výuky se zážitkovou pedagogikou. Autoři sborníku doufají, že jejich práce poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.

Česky

Hlavně otázce motivace v matematice a přírodních vědách je věnován předložený sborník. Práce s matematickou tématikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, analýzy, geometrie a statistiky, tolik potřebné pro práíci s daty. Fyzikálně zaměřené práce se zabývají zajímavými fyzikálními jevy a otázkami didaktickými. Zajímavé je skloubení badatelsky orientované výuky se zážitkovou pedagogikou. Autoři sborníku doufají, že jejich práce poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.