2015
Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů V. Sborník abstraktů
NOVOTNÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů V. Sborník abstraktů
Název česky
Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů V. Sborník abstraktů
Název anglicky
Modern trends in the teaching of mathematics and science subjects V
Autoři
NOVOTNÁ, Jiřina
Vydání
první. Brno, od s. 5-32, 27 s. 2015
Nakladatel
Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8038-6
Klíčová slova česky
moderní trendy, matematika, přírodovědné předměty, didaktika
Klíčová slova anglicky
modern trends, mathematics, science, didactic
Změněno: 5. 4. 2016 11:57, PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.
V originále
Konference „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V“ je výstupem z projektu CYKO. Projekt CYKO je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jeho řešitelem je pan proděkan doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., vedoucí Institutu výzkumu školního vzdělávání. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Hlavně otázce motivace v matematice a přírodních vědách je věnován předložený sborník. Práce s matematickou tématikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, geometrie a informatiky. Přírodovědně zaměřené práce se zabývají zajímavými přírodními jevy a otázkami didaktickými. Autoři sborníku doufají, že jejich práce poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.
Anglicky
Konference „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V“ je výstupem z projektu CYKO. Projekt CYKO je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jeho řešitelem je pan proděkan doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., vedoucí Institutu výzkumu školního vzdělávání. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Hlavně otázce motivace v matematice a přírodních vědách je věnován předložený sborník. Práce s matematickou tématikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, geometrie a informatiky. Přírodovědně zaměřené práce se zabývají zajímavými přírodními jevy a otázkami didaktickými. Autoři sborníku doufají, že jejich práce poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.