s 2015

Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů V. Sborník abstraktů

NOVOTNÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů V. Sborník abstraktů

Název česky

Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů V. Sborník abstraktů

Název anglicky

Modern trends in the teaching of mathematics and science subjects V

Autoři

NOVOTNÁ, Jiřina

Vydání

první. Brno, od s. 5-32, 27 s. 2015

Nakladatel

Pedagogická fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8038-6

Klíčová slova česky

moderní trendy, matematika, přírodovědné předměty, didaktika

Klíčová slova anglicky

modern trends, mathematics, science, didactic
Změněno: 5. 4. 2016 11:57, PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.

Anotace

V originále

Konference „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V“ je výstupem z projektu CYKO. Projekt CYKO je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jeho řešitelem je pan proděkan doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., vedoucí Institutu výzkumu školního vzdělávání. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Hlavně otázce motivace v matematice a přírodních vědách je věnován předložený sborník. Práce s matematickou tématikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, geometrie a informatiky. Přírodovědně zaměřené práce se zabývají zajímavými přírodními jevy a otázkami didaktickými. Autoři sborníku doufají, že jejich práce poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.

Anglicky

Konference „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V“ je výstupem z projektu CYKO. Projekt CYKO je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jeho řešitelem je pan proděkan doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., vedoucí Institutu výzkumu školního vzdělávání. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Hlavně otázce motivace v matematice a přírodních vědách je věnován předložený sborník. Práce s matematickou tématikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, geometrie a informatiky. Přírodovědně zaměřené práce se zabývají zajímavými přírodními jevy a otázkami didaktickými. Autoři sborníku doufají, že jejich práce poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.