2015
"Paradoxy" jako prostředek motivace ve vyučování matematice
NOVOTNÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
"Paradoxy" jako prostředek motivace ve vyučování matematice
Název česky
"Paradoxy" jako prostředek motivace ve vyučování matematice
Název anglicky
The "paradox" as the means of motivation in teaching of mathematics
Autoři
NOVOTNÁ, Jiřina
Vydání
9. didaktická konference s mezinárodní účastí, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Motivace, matematika, teorie čísel, rozklady čísel.
Klíčová slova anglicky
Motivation; mathematics; number theory; decomposition of numbers.
Změněno: 5. 4. 2016 12:31, PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.
V originále
V příspěvku je naznačeno řešení několika jednoduchých úloh, které se zdá být v rozporu s očekávanými výsledky. Výsledné problémy mohou být využity jako motivační činitelé při výuce matematiky
Anglicky
In the article are icluded examples and solutions of some easy additive problems of nuámber theory. Solving of these problems could motivate the students for the study mathematics.