k 2015

"Paradoxy" jako prostředek motivace ve vyučování matematice

NOVOTNÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

"Paradoxy" jako prostředek motivace ve vyučování matematice

Název česky

"Paradoxy" jako prostředek motivace ve vyučování matematice

Název anglicky

The "paradox" as the means of motivation in teaching of mathematics

Autoři

NOVOTNÁ, Jiřina

Vydání

9. didaktická konference s mezinárodní účastí, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Motivace, matematika, teorie čísel, rozklady čísel.

Klíčová slova anglicky

Motivation; mathematics; number theory; decomposition of numbers.
Změněno: 5. 4. 2016 12:31, PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.

Anotace

V originále

V příspěvku je naznačeno řešení několika jednoduchých úloh, které se zdá být v rozporu s očekávanými výsledky. Výsledné problémy mohou být využity jako motivační činitelé při výuce matematiky

Anglicky

In the article are icluded examples and solutions of some easy additive problems of nuámber theory. Solving of these problems could motivate the students for the study mathematics.