Students´ self-driven videoconferencing classes – contents, organization, feedback and ...
KATRŇÁKOVÁ, Hana. Students´ self-driven videoconferencing classes – contents, organization, feedback and self-assessment (a lesson for a teacher). 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Students´ self-driven videoconferencing classes – contents, organization, feedback and self-assessment (a lesson for a teacher) |
Název anglicky | Students´ self-driven videoconferencing classes – contents, organization, feedback and self-assessment (a lesson for a teacher) |
Autoři | KATRŇÁKOVÁ, Hana. |
Vydání | 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Změnil | Změnila: PhDr. Hana Kallus, M.A., Ph.D., učo 1857. Změněno: 28. 2. 2016 23:56. |
Anotace anglicky |
---|
The presentation looks at constraints in preparation of students for videoconferences, which are partly led by them. It is based on a long term experience and points out advantages and disadvantages from the point of view of a teacher and students. |
VytisknoutZobrazeno: 8. 10. 2024 20:21