2015
Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii
BUCHTOVÁ, Veronika, Tomáš ČECH, Karel ČERVENKA, Martina DAMIANOVÁ, Michaela FIALOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii
Název česky
Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii
Název anglicky
The Factors of Resiliency in 3P Intervention as a Concept of Inclusive Strategies in Education of Children with Special Behavioural Difficulties/Disorders
Autoři
BUCHTOVÁ, Veronika (203 Česká republika, domácí), Tomáš ČECH (203 Česká republika, domácí), Karel ČERVENKA (203 Česká republika, garant, domácí), Martina DAMIANOVÁ (203 Česká republika, domácí), Michaela FIALOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr KACHLÍK (203 Česká republika, domácí), Ivana KOLIBOVÁ (203 Česká republika, domácí), Viktor KRIŽO (703 Slovensko, domácí), Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ (203 Česká republika, domácí), Jiří MARTINEC (203 Česká republika, domácí), Jarmila MATOCHOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lucie NOVÁČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan OLBERT (203 Česká republika, domácí), Hana PAVLÍČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tereza PETINISOVÁ (203 Česká republika, domácí), Pavla PITNEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Pavlína PŘIBYLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Petra SEGEŤOVÁ (203 Česká republika, domácí), Kateřina ŠTRAUSOVÁ (203 Česká republika, domácí), Adéla TICOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Brno, 303 s. 2015
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00086878
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8131-4
Klíčová slova česky
etopedie; speciální pedagogika; speciální edukační potřeba; informovaná intervence; inkluze ve vzdělávání; porucha chování; problémy v chování
Klíčová slova anglicky
special education; special educational needs; informed intervention; inclusion; behavioural disorder; behavioural difficulties
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2016 19:23, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Monografie reaguje na konkrétní potřeby školské praxe posílit cílenou speciálněpedagogickou práci s dětmi v riziku/s problémy/s poruchami chování. Poskytuje aktuálními výzkumy podložené informace o specifických potřebách dětí, pedagogů i pedagogických procesů. Nabízí širokou platformu zdrojů pro změny a rozvoj strategií v přímé práci s cílovou skupinou a v rozvoji školského a institucionálního prostředí ve prospěch inkluze těchto dětí do běžných sociálních struktur jejich každodenního života s perspektivou kvality života v dospělosti. Kapitoly knihy reprezentují zjištění z výzkumných šetření, která se předmětem svého zájmu dotýkala jak tématu resilience dětí vůči rozmanitým rizikům, tak tématu intervence v inkluzivně pojaté etopedii.
Anglicky
The publication reacts to the particular needs of school practice to strengthen the targeted Special Education of children at risk/with behavioural disorders. It is a reflection of the actual development in the field of Education of Children with Behavioural Difficulties/Disorders defined as the transformation of the Institutional Education and delegation of Intervention to mainstream schools and other social environments natural for a child. The publication provides a range of information about specific educational needs of children, teachers and educational processes based on the actual research.
Návaznosti
MUNI/A/1169/2014, interní kód MU |
|