D 2015

Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech.

HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ

Základní údaje

Originální název

Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech.

Název anglicky

The new Culture of Teaching and Learning at Primary School in Examples

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, domácí) a Veronika RODOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Banská Bystrica, Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy, od s. 22-40, 19 s. 2015

Nakladatel

Banská Bystrica: PF UMB

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00086901

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-557-1024-2

Klíčová slova česky

Nová (produktivní) kultura vyučování a učení; didaktický konstruktivismus; živý obraz; hermeneutická analýza; diskursivní interpretace

Klíčová slova anglicky

New (productive) culture of teaching and learning; didactic constructivism; still pictures; hermeneutical analysis; discursive interpretation
Změněno: 15. 3. 2016 21:45, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní­ analýzy autorského výukového programu, který naplňuje požadavky nové (produktivní) kultury vyučování a učení. Analýza konstruktivisticky pojatých úloh v podobě obrazového textu byla provedena metodami hermeneutické analýzy a diskurzivní interpretace.

Anglicky

The paper presents the results of a qualitative analysis of authorised educational program that meets the requirements of the new (productive) culture of teaching and learning. Constructivist analysis tasks conceived as a pictorial text was made by means of hermeneutic methods of analysis and interpretation of discourse.

Návaznosti

MUNI/A/1317/2014, interní kód MU
Název: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Investor: Masarykova univerzita, Determinanty účinnosti učitelských praxí, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty