2015
Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech.
HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁZákladní údaje
Originální název
Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech.
Název anglicky
The new Culture of Teaching and Learning at Primary School in Examples
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, domácí) a Veronika RODOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Banská Bystrica, Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy, od s. 22-40, 19 s. 2015
Nakladatel
Banská Bystrica: PF UMB
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00086901
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-557-1024-2
Klíčová slova česky
Nová (produktivní) kultura vyučování a učení; didaktický konstruktivismus; živý obraz; hermeneutická analýza; diskursivní interpretace
Klíčová slova anglicky
New (productive) culture of teaching and learning; didactic constructivism; still pictures; hermeneutical analysis; discursive interpretation
Změněno: 15. 3. 2016 21:45, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní analýzy autorského výukového programu, který naplňuje požadavky nové (produktivní) kultury vyučování a učení. Analýza konstruktivisticky pojatých úloh v podobě obrazového textu byla provedena metodami hermeneutické analýzy a diskurzivní interpretace.
Anglicky
The paper presents the results of a qualitative analysis of authorised educational program that meets the requirements of the new (productive) culture of teaching and learning. Constructivist analysis tasks conceived as a pictorial text was made by means of hermeneutic methods of analysis and interpretation of discourse.
Návaznosti
MUNI/A/1317/2014, interní kód MU |
|