PLUCKOVÁ, Irena, Alžběta MÁLKOVÁ a Monika ŠINDELKOVÁ. Příprava na školní chemický experiment jako business plán. In XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. 2015. ISBN 978-80-210-7844-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příprava na školní chemický experiment jako business plán
Název anglicky School experiment in chemistry as a business plan
Autoři PLUCKOVÁ, Irena, Alžběta MÁLKOVÁ a Monika ŠINDELKOVÁ.
Vydání XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-7844-4
Klíčová slova česky chemický experiment; výzkum PISA; znalost; marketingový plán; finanční gramotnost
Klíčová slova anglicky Chemical experiment; PISA; knowledge; marketing plan; financial literacy
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Monika Bortlíková, učo 322537. Změněno: 16. 3. 2016 10:20.
Anotace
Poslední výzkumy PISA hovoří o velmi dobrém postavení českých žáků v oblasti finanční gramotnosti. Naopak přírodovědné znalosti českých žáků jsou za celoevropským průměrem. V následujícím textu popisujeme poněkud nekonvenční myšlenku aplikace poznatků vycházejících z finanční gramotnosti a marketingu na přípravu školního chemického experimentu. Prozatím byla tato aplikace zavedena v rámci školního chemického pokusnictví a didaktiky chemie studentů následného magisterského studia učitelství chemie. Využití marketingových strategií v přípravě na chemický experiment přijali studenti pozitivně.
Anotace anglicky
Recent research PISA talks about the very good position of Czech students in financial literacy. Conversely scientific knowledge of Czech students is under European average.The following text describes the unconventional applications of knowledge based on idea financial literacy and marketing training school in chemical experiment. For now, this application has been introduced in subjects (chemical experimentation and didactics of chemistry) for master's degree students. Students react positively.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:14