2015
Příprava na školní chemický experiment jako business plán
PLUCKOVÁ, Irena, Alžběta MÁLKOVÁ a Monika ŠINDELKOVÁZákladní údaje
Originální název
Příprava na školní chemický experiment jako business plán
Název anglicky
School experiment in chemistry as a business plan
Autoři
PLUCKOVÁ, Irena, Alžběta MÁLKOVÁ a Monika ŠINDELKOVÁ
Vydání
XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-7844-4
Klíčová slova česky
chemický experiment; výzkum PISA; znalost; marketingový plán; finanční gramotnost
Klíčová slova anglicky
Chemical experiment; PISA; knowledge; marketing plan; financial literacy
Změněno: 16. 3. 2016 10:20, PhDr. Mgr. Monika Bortlíková
V originále
Poslední výzkumy PISA hovoří o velmi dobrém postavení českých žáků v oblasti finanční gramotnosti. Naopak přírodovědné znalosti českých žáků jsou za celoevropským průměrem. V následujícím textu popisujeme poněkud nekonvenční myšlenku aplikace poznatků vycházejících z finanční gramotnosti a marketingu na přípravu školního chemického experimentu. Prozatím byla tato aplikace zavedena v rámci školního chemického pokusnictví a didaktiky chemie studentů následného magisterského studia učitelství chemie. Využití marketingových strategií v přípravě na chemický experiment přijali studenti pozitivně.
Anglicky
Recent research PISA talks about the very good position of Czech students in financial literacy. Conversely scientific knowledge of Czech students is under European average.The following text describes the unconventional applications of knowledge based on idea financial literacy and marketing training school in chemical experiment. For now, this application has been introduced in subjects (chemical experimentation and didactics of chemistry) for master's degree students. Students react positively.