BARTOŇOVÁ, Miroslava. Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities. In Johan Pehofer. Ph Publico. 1.vyd. Eisenstat: Pedagogische Hochschule Burgenland, 2015, s. 7-15. ISBN 978-3-85253-524-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
Název česky Kognitivní strategie a výběr stylů učení u studentů s specifickými poruchami učení
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1.vyd. Eisenstat, Ph Publico, od s. 7-15, 9 s. 2015.
Nakladatel Pedagogische Hochschule Burgenland
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00086933
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-85253-524-1
Klíčová slova česky specifické poruchy učení adolescent
Klíčová slova anglicky specific learning disabilities adolescent
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 9. 3. 2016 14:11.
Anotace
The article describes research in specific learning disabilities. Informant research were secondary school pupils. Determine their preferences in learning styles due to management education.
Anotace česky
Stať popisuje výzkum v oblasti specifických poruch učeny. Informanty výzkumu byly žáci středních škol. Zjišťuje jejich preference v oblasti stylů učení vzhledem k zvládání edukace.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/15.0201, interní kód MUNázev: Vzdělávání budoucích středoškolských učitelů přírodních věd a informatiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vzdělávání budoucích středoškolských učitelů přírodních věd a informatiky, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 5. 2024 09:54