2015
Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
Název česky
Kognitivní strategie a výběr stylů učení u studentů s specifickými poruchami učení
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1.vyd. Eisenstat, Ph Publico, od s. 7-15, 9 s. 2015
Nakladatel
Pedagogische Hochschule Burgenland
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00086933
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-85253-524-1
Klíčová slova česky
specifické poruchy učení adolescent
Klíčová slova anglicky
specific learning disabilities adolescent
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2016 14:11, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
The article describes research in specific learning disabilities. Informant research were secondary school pupils. Determine their preferences in learning styles due to management education.
Česky
Stať popisuje výzkum v oblasti specifických poruch učeny. Informanty výzkumu byly žáci středních škol. Zjišťuje jejich preference v oblasti stylů učení vzhledem k zvládání edukace.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/15.0201, interní kód MU |
|