D 2015

Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities

Název česky

Kognitivní strategie a výběr stylů učení u studentů s specifickými poruchami učení

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1.vyd. Eisenstat, Ph Publico, od s. 7-15, 9 s. 2015

Nakladatel

Pedagogische Hochschule Burgenland

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00086933

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-85253-524-1

Klíčová slova česky

specifické poruchy učení adolescent

Klíčová slova anglicky

specific learning disabilities adolescent

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2016 14:11, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

The article describes research in specific learning disabilities. Informant research were secondary school pupils. Determine their preferences in learning styles due to management education.

Česky

Stať popisuje výzkum v oblasti specifických poruch učeny. Informanty výzkumu byly žáci středních škol. Zjišťuje jejich preference v oblasti stylů učení vzhledem k zvládání edukace.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/15.0201, interní kód MU
Název: Vzdělávání budoucích středoškolských učitelů přírodních věd a informatiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vzdělávání budoucích středoškolských učitelů přírodních věd a informatiky, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání