PETRŮ, Michaela and Hana CÍDLOVÁ. Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii (The influence of the use of quizzes, puzzles, riddles, etc. on the results of the educational process in chemistry). In Šulcová Renata, Matúš Ivan (eds.). 11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků. první. Praha: Nakladatelství P3K s.r.o., 2016, p. 99-104. ISBN 978-80-87343-59-3. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1338636, author = {Petrů, Michaela and Cídlová, Hana}, address = {Praha}, booktitle = {11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků.}, edition = {první}, editor = {Šulcová Renata, Matúš Ivan (eds.)}, keywords = {Chemistry; teaching; interdisciplinarity; motivation; questionnaire; test.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-87343-59-3}, pages = {99-104}, publisher = {Nakladatelství P3K s.r.o.}, title = {Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii}, url = {https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1338636 AU - Petrů, Michaela - Cídlová, Hana PY - 2016 TI - Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii PB - Nakladatelství P3K s.r.o. CY - Praha SN - 9788087343593 KW - Chemistry KW - teaching KW - interdisciplinarity KW - motivation KW - questionnaire KW - test. UR - https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf L2 - https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf N2 - Výzkumy prokázaly, že po chemických experimentech je nejpožadovanější činností žáků při hodinách chemie hraní chemicky zaměřených her, luštění chemických křížovek, kvízů apod. Použití tohoto prostředku ve výuce je ve srovnání s chemickými experimenty bezpečné a dostupné, jeho cílenému využití je v odborné literatuře věnována poměrně velká pozornost. Předkládáme některé zkušenosti s využitím databáze dvouoborových interdisciplinárních úloh určených pro výuku chemie (výsledky dvouletého výzkumu mezi cca 900 žáky 8. a 9. tříd základních škol). ER -
PETRŮ, Michaela and Hana CÍDLOVÁ. Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii (The influence of the use of quizzes, puzzles, riddles, etc. on the results of the educational process in chemistry). In Šulcová Renata, Matúš Ivan (eds.). \textit{11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků.}. první. Praha: Nakladatelství P3K s.r.o., 2016, p.~99-104. ISBN~978-80-87343-59-3.
|