ŠŤAVOVÁ, Vlasta, Václav MATYÁŠ a Kamil MALINKA. The Challenge of Increasing Safe Response of Antivirus Software Users. In Jan Kofroň, Tomáš Vojnar. Mathematical and Engineering Methods in Computer Science. Švýcarsko: Springer International Publishing,, 2016, s. 133-143. ISBN 978-3-319-29816-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-29817-7_12.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Challenge of Increasing Safe Response of Antivirus Software Users
Autoři ŠŤAVOVÁ, Vlasta (203 Česká republika, domácí), Václav MATYÁŠ (203 Česká republika, domácí) a Kamil MALINKA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Švýcarsko, Mathematical and Engineering Methods in Computer Science, od s. 133-143, 11 s. 2016.
Nakladatel Springer International Publishing,
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Švýcarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Impakt faktor Impact factor: 0.402 v roce 2005
Kód RIV RIV/00216224:14330/16:00089514
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-319-29816-0
ISSN 0302-9743
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-29817-7_12
UT WoS 000374173700012
Klíčová slova česky usable security
Klíčová slova anglicky usable security
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 13. 5. 2020 19:18.
Anotace
While antivirus software is an essential part of nearly every computer, users often ignore its warnings and they are often unable to make a safe response when interacting with antivirus software. The aim of our study was to find working connections to increase a number of mobile device users who select a premium license with more security features over a free license with a limited level of security. We cooperated with the antivirus company ESET and more than fourteen thousand users participated in first phase of our experiment. We tested two new types of a user dialog on the Android platform. The first user dialog was designed with a text change and the other with a new button “Ask later”. As a result, we found out that the text change increased the number of premium license purchases by 66% in the first phase of our experiment, the version with the “Ask later” button increased this number by 25% in the same period.
Návaznosti
MUNI/M/1052/2013, interní kód MUNázev: Experimentální výzkum chování uživatelů ICT v oblasti bezpečnosti perspektivou sociálních věd, práva a informatiky
Investor: Masarykova univerzita, Experimentální výzkum chování uživatelů ICT v oblasti bezpečnosti perspektivou sociálních věd, práva a informatiky, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 04:08