PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy. In ŘEHULKA, E., SLANÁ REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. 1. vyd. Brno: MU, 2015, s. 376-382. ISBN 978-80-210-8139-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy
Název česky Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy
Název anglicky Attitudes of primary school teachers on the issue of eating disorders
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015, od s. 376-382, 7 s. 2015.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00089520
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8139-0
Klíčová slova česky Postoj; sémantický diferenciál; interview; výchova ke zdraví; učitel;
Klíčová slova anglicky Attitude; semantic differential; interview; health education; teacher;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 31. 3. 2020 05:51.
Anotace
Příspěvek „Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy“ je zaměřen na výzkum postojů učitelů vyučujících na 2. stupni základních škol předmět Výchova ke zdraví či ekvivalent tohoto předmětu. Cílem výzkumného šetření, bylo zjistit rozdíl v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k různým aspektům poruch příjmu potravy. Jako výzkumný nástroj byl použit sémantický diferenciál. Doplňující výzkumnou metodu jsme zvolili polostrukturované interview.
Anotace anglicky
The contribution of primary school teachers' attitudes toward eating disorders focuses on research into the attitudes of teachers in second grade primary school subject Health Education or the equivalent of this subject. The aim of the research was to determine the difference in the attitudes of teachers in terms of approvals, sex, age and length of teaching experience different aspects of eating disorders. As a research tool was used semantic differential. Additional research method we have chosen semi-structured interview.
Návaznosti
MUNI/A/0963/2015, interní kód MUNázev: Výzkum kurikula vzdělávací oblasti Člověk a zdraví (Akronym: VOČaZ)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum kurikula vzdělávací oblasti Člověk a zdraví, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 10. 2024 00:39