2015
Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy
PROCHÁZKOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy
Název česky
Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy
Název anglicky
Attitudes of primary school teachers on the issue of eating disorders
Autoři
PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015, od s. 376-382, 7 s. 2015
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00089520
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8139-0
Klíčová slova česky
Postoj; sémantický diferenciál; interview; výchova ke zdraví; učitel;
Klíčová slova anglicky
Attitude; semantic differential; interview; health education; teacher;
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2020 05:51, PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D.
V originále
Příspěvek „Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy“ je zaměřen na výzkum postojů učitelů vyučujících na 2. stupni základních škol předmět Výchova ke zdraví či ekvivalent tohoto předmětu. Cílem výzkumného šetření, bylo zjistit rozdíl v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k různým aspektům poruch příjmu potravy. Jako výzkumný nástroj byl použit sémantický diferenciál. Doplňující výzkumnou metodu jsme zvolili polostrukturované interview.
Anglicky
The contribution of primary school teachers' attitudes toward eating disorders focuses on research into the attitudes of teachers in second grade primary school subject Health Education or the equivalent of this subject. The aim of the research was to determine the difference in the attitudes of teachers in terms of approvals, sex, age and length of teaching experience different aspects of eating disorders. As a research tool was used semantic differential. Additional research method we have chosen semi-structured interview.
Návaznosti
MUNI/A/0963/2015, interní kód MU |
|