LUNEROVÁ, Jitka, Radim ŠTĚRBA a Monika SVOBODOVÁ. Výchova k občanství :doporučujeme pro 7. ročník základní školy a sekundy víceletého gymnázia. 4. vyd. Brno: Nová škola, 2015, 80 s. ISBN 978-80-7289-718-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výchova k občanství :doporučujeme pro 7. ročník základní školy a sekundy víceletého gymnázia
Název česky Výchova k občanství :doporučujeme pro 7. ročník základní školy a sekundy víceletého gymnázia
Název anglicky citizenship education
Autoři LUNEROVÁ, Jitka, Radim ŠTĚRBA a Monika SVOBODOVÁ.
Vydání 4. vyd. Brno, 80 s. 2015.
Nakladatel Nová škola
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7289-718-6
Klíčová slova česky občanská výchova výchova k občanství
Klíčová slova anglicky civics citizenship education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 21. 9. 2016 08:15.
Anotace
Učebnice občanské výchovy pro žáky 7. ročníků ZŠ. Obsahuje přehledný výklad několika základních okruhů z učiva probíraného v rámci RVP ZV v 7. ročníku. Věnuje se tématům já - my - kam patřím (identita, osobní rozvoj, vztahy mezi lidmi, soužití mezi lidmi, naše škola, lidská setkání), já a moje kořeny (historická tradice, kultura, kulturní rozmanitosti), já a společenský systém (základní principy demokracie, historické typy států, lidská práva v minulosti a dnes), já a peníze (majetek a vlastnictví, rodinný rozpočet, péče o majetek, hodnoty, základní principy tržního hospodářství). Vlastní výklad učiva je doplněn průřezovými tématy, literárními ukázkami a návrhy úkolů a projektů. Kromě zpracovaných témat obsahuje učebnice také klíčové kompetence a očekávané výstupy k probíranému učivu.
Anotace anglicky
The textbook of civics for pupils of the 7th grade of primary school. Provides a simple interpretation of several basic areas of the curriculum discussed under FEP in the 7th class. It covers the topics I - we - where I belong (identity, personal development, interpersonal relations, coexistence among people, our schools, human encounters), me and my roots (historical traditions, culture, cultural diversity), me and the social system (base principles of democracy, historical types of law, human rights in the past and today), me and money (assets and property, family budget, taking care of property values, basic principles of the market economy). Own interpretation of the curriculum is supplemented by cross-cutting themes, literary examples and suggestions of tasks and projects. In addition to processed themes include textbooks also key competencies and expected outcomes of the discussed curriculum.
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 21:15