D 2012

Computer gaming and risk behaviour in adolescence: A Pilot Study

BUREŠOVÁ, Iva, Alan STEINHÄUSEL a Jana Marie HAVIGEROVÁ

Základní údaje

Originální název

Computer gaming and risk behaviour in adolescence: A Pilot Study

Autoři

Vydání

Istanbul, TURKEY, INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION & EDUCATIONAL PSYCHOLOGY (ICEEPSY 2012) Book Series: Procedia Social and Behavioral Sciences, od s. 247-255, 9 s. 2012

Nakladatel

SciVerse ScienceDirect

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Turecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

pc game; risk behaviour; motivation; adolescents; gender
Změněno: 21. 3. 2016 00:02, doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.

Anotace

V originále

The world of computer games has shown a very rapid progress in the course of the last decade, and computer gaming in adolescents has often (without any sufficient evidence of causality) been associated with socially undesirable phenomena such as violence or various types of addiction (Nešpor a Csémy, 2007; Gentile et al., 2004). Hence, the main research objective of this pilot study was to obtain more information about potential connections between selected personal variables and adolescent computer gaming today.

Návaznosti

MUNI/A/0790/2011, interní kód MU
Název: Ověření psychometrických vlastností diagnostických nástrojů pro screening výskytu a forem sebepoškozování u dětí staršího školního věku (Akronym: SELFHARM)
Investor: Masarykova univerzita, Ověření psychometrických vlastností diagnostických nástrojů pro screening výskytu a forem sebepoškozování u dětí staršího školního věku, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty