k 2015

Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu

ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu

Název česky

Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu

Název anglicky

Clarity, structure and consistency as an aspect of quality of teaching in nature

Autoři

ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

XII. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou, 2015

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/15:00087116

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

jasnost; strukturovanost; soudržnost; kvalita výuky přírodopisu

Klíčová slova anglicky

clarity; structure; consistency; quality of teaching nature
Změněno: 24. 3. 2016 14:22, Mgr. Kateřina Ševčíková

Anotace

V originále

Cílem výzkumu je předložit rozbor výuky biologie z pohledu vybraných aspektů kvality výuky. Jednalo by se o vybrané charakteristiky kvalitní výuky - jasnost, strukturovanost a soudržnost.

Anglicky

The research objective is to present an analysis of teaching biology in terms of selected aspects of teaching roll. It would be a good teaching selected characteristics - clarity, structure and consistency.

Návaznosti

MUNI/A/1438/2014, interní kód MU
Název: Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015) (Akronym: SKOLA 2015)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum školního vzdělávání: Výukové metody, didaktické prostředky a učební podmínky (SKOLA 2015), DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty