2015
Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu
ŠEVČÍKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu
Název česky
Jasnost, strukturovanost a soudržnost jako aspekt kvality výuky v přírodopisu
Název anglicky
Clarity, structure and consistency as an aspect of quality of teaching in nature
Autoři
ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
XII. Studentská konference s biologickou, ekologickou a geologickou tematikou, 2015
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00087116
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
jasnost; strukturovanost; soudržnost; kvalita výuky přírodopisu
Klíčová slova anglicky
clarity; structure; consistency; quality of teaching nature
Změněno: 24. 3. 2016 14:22, Mgr. Kateřina Ševčíková
V originále
Cílem výzkumu je předložit rozbor výuky biologie z pohledu vybraných aspektů kvality výuky. Jednalo by se o vybrané charakteristiky kvalitní výuky - jasnost, strukturovanost a soudržnost.
Anglicky
The research objective is to present an analysis of teaching biology in terms of selected aspects of teaching roll. It would be a good teaching selected characteristics - clarity, structure and consistency.
Návaznosti
MUNI/A/1438/2014, interní kód MU |
|