KLAPKO, Dušan, Hana HAVLŮJOVÁ, Martina INDROVÁ, Kateřina CHARVÁTOVÁ, Petr HAVRLANT, Petr HUDEC, Anna SVOBODOVÁ, Květa JORDÁNOVÁ, Eva NEPRAŠOVÁ, Naděžda REZKOVÁ PŘIBYLOVÁ, Dagmar WIZOVSKÁ a Tomáš WIZOVSKÝ. Památky nás baví 2. Předáváme péči o kulturní dědictví žákům 2. stupně základních škol a středoškolákům. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Památky nás baví 2. Předáváme péči o kulturní dědictví žákům 2. stupně základních škol a středoškolákům
Název česky Památky nás baví 2. Předáváme péči o kulturní dědictví žákům 2. stupně základních škol a středoškolákům
Název anglicky Enjoying Czech Heritage 2: Handbook on Design, Implementation and Evaluation of Heritage Education for Secondary Schools
Autoři KLAPKO, Dušan (203 Česká republika, domácí), Hana HAVLŮJOVÁ (203 Česká republika), Martina INDROVÁ (203 Česká republika), Kateřina CHARVÁTOVÁ (203 Česká republika), Petr HAVRLANT (203 Česká republika), Petr HUDEC (203 Česká republika), Anna SVOBODOVÁ (203 Česká republika), Květa JORDÁNOVÁ (203 Česká republika), Eva NEPRAŠOVÁ (203 Česká republika), Naděžda REZKOVÁ PŘIBYLOVÁ (203 Česká republika), Dagmar WIZOVSKÁ (203 Česká republika) a Tomáš WIZOVSKÝ (203 Česká republika).
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00087553
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky education; National and Cultural Identity (NAKI) Project; National Heritage Institute; Care for cultural Heritage; Constructivism; experiential Learning; lifelong Learning; Play
Technické parametry Metodika Edukace 2
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 24. 5. 2016 09:33.
Anotace
Metodika tvorby, realizace a hodnocení kvality edukačních programů v oblasti péče o kulturní dědictví pro sekundární vzdělávání.
Anotace anglicky
A handbook on design, implementation and evaluation of heritage education for secondary schools becomes one of the project outputs. It seeks to answer the question “How to share responsibility for cultural heritage with children and young people between twelve and eighteen years of age”. It provides a basic theoretical insight into the concept of heritage education and learning and summarizes practical guidelines for the development of educational programmes, including ways of communication or use of teaching and learning tools. Four examples of good practice that are presented in the last section of the book illustrate possibilities of unlocking educational potential of authentic ambience of various heritage sites (e. g. chateau, monastery, sala terrena, castle) in order to meet the targets of secondary education.
Návaznosti
DF12P01OVV014, projekt VaVNázev: Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky
Investor: Ministerstvo kultury ČR, Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 18:19