J 2016

Konektivistické co-curiculum jako model autonomního učení

ČERNÝ, Michal

Základní údaje

Originální název

Konektivistické co-curiculum jako model autonomního učení

Autoři

Vydání

Metodický portál: Články, Praha, NÚV, 2016, 1802-4785

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

portfolio; e-portfolio; konektivismus; autonomní učení; konstruktivismus; ICT; co-curiculum

Klíčová slova anglicky

portfolio; e-portfolio; connectivism; autonomous learning; constructivism; ICT; co-curriculum

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 11. 2016 22:14, RNDr. Michal Černý, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek představuje základní aspekty modelu vzdělávání, které vychází ze snahy o participativní a autonomní učení – co-curiculum. Klade jej do souvislostí s konektivistickým pojetím vzdělávání.