2016
Konektivistické co-curiculum jako model autonomního učení
ČERNÝ, MichalZákladní údaje
Originální název
Konektivistické co-curiculum jako model autonomního učení
Autoři
Vydání
Metodický portál: Články, Praha, NÚV, 2016, 1802-4785
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
portfolio; e-portfolio; konektivismus; autonomní učení; konstruktivismus; ICT; co-curiculum
Klíčová slova anglicky
portfolio; e-portfolio; connectivism; autonomous learning; constructivism; ICT; co-curriculum
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 11. 2016 22:14, RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Anotace
V originále
Článek představuje základní aspekty modelu vzdělávání, které vychází ze snahy o participativní a autonomní učení – co-curiculum. Klade jej do souvislostí s konektivistickým pojetím vzdělávání.