MAZÁČOVÁ, Pavlína. Knihovna jako místo celoživotního učení - rozvojové příležitosti. In Konference Jak správně řídit knihovnu, 11.-12. 4. 2016, Havířov. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Knihovna jako místo celoživotního učení - rozvojové příležitosti
Název anglicky The library as a place of lifelong learning - development opportunities
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Konference Jak správně řídit knihovnu, 11.-12. 4. 2016, Havířov, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00089682
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky knihovna; vzdělávání; otevřené vzdělávání; celoživotní učení
Klíčová slova anglicky library; education; Open Education; lifelong learning
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 9. 4. 2017 22:09.
Anotace
Přednáška je zaměřena na téma celoživotního vzdělávání v knihovnách. Představuje možnosti, které informační společnost 21. století má v oblasti zdrojů pro vzdělávání. Nastiňuje význam otevřeného vzdělávání, místně zakotvené vzdělávání napříč institucemi a také prezentuje grantové příležitosti pro rozvoj celoživotních programů učení v knihovnách.
Anotace anglicky
The course is focused on the theme of lifelong learning in libraries. It presents the possibilities offered by the information society of the 21st century has in resources for education. Outlines the importance of open learning education locally grounded across institutions and also presents grant opportunities for the development of lifelong learning programs in libraries.
Návaznosti
MUNI/A/1121/2015, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa (Akronym: DALAB 2016)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:35