a 2015

Upgrading motivational effectiveness of simple experiments in science education

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Upgrading motivational effectiveness of simple experiments in science education

Název česky

Posilování motivační účinnosti jednoduchého experimentu v přírodovědném vzdělávání

Autoři

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Vydání

2nd Glogal Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU) 2015, 2015

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

vývoj; vhodný školní experiment

Klíčová slova anglicky

development; appropriate school experiments

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 16. 4. 2016 21:53, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

From the pedagogical constructivist point of view it is important to develop appropriate school experiments. Cognitive motivational teaching techniques are based on special kinds of simple experiments such as: experiments of everyday life and safety, entertainment-edutainment experiments, experiments supported by ICT etc. All the types of presented simple experiments are based on our design-based research.

Česky

Z pedagogického konstruktivistického pohledu je významná volba vhodného školního experimentu. Poznávací motivační vyučovací techniky jsou založena na různých typech experimentů jako jsou: experimenty z každodenního bezpečného života, entertainment experimenty, experimenty podporované ICt atd. Všechny typy prezentovaných experimentů jsou založeny na design-based research.