2015
Upgrading motivational effectiveness of simple experiments in science education
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
Upgrading motivational effectiveness of simple experiments in science education
Název česky
Posilování motivační účinnosti jednoduchého experimentu v přírodovědném vzdělávání
Autoři
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ
Vydání
2nd Glogal Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU) 2015, 2015
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
vývoj; vhodný školní experiment
Klíčová slova anglicky
development; appropriate school experiments
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 16. 4. 2016 21:53, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
From the pedagogical constructivist point of view it is important to develop appropriate school experiments. Cognitive motivational teaching techniques are based on special kinds of simple experiments such as: experiments of everyday life and safety, entertainment-edutainment experiments, experiments supported by ICT etc. All the types of presented simple experiments are based on our design-based research.
Česky
Z pedagogického konstruktivistického pohledu je významná volba vhodného školního experimentu. Poznávací motivační vyučovací techniky jsou založena na různých typech experimentů jako jsou: experimenty z každodenního bezpečného života, entertainment experimenty, experimenty podporované ICt atd. Všechny typy prezentovaných experimentů jsou založeny na design-based research.