Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1342466, author = {Mazáčová, Pavlína}, address = {Praha}, booktitle = {Škola jako místo setkávání aneb Učení je zábavné a inspirativní v každém věku. Sborník z konference konané 15. dubna 2016}, editor = {Krejčová, Lenka; Mertin, Václav}, keywords = {information literacy; digital competences; teacher; training needs analysis; didactics; education; mentoring; mobile touch-ICT; case study}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7308-643-5}, pages = {101-110}, publisher = {Filozofická fakulta UK Praha}, title = {Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity}, url = {http://kpskonference.ff.cuni.cz/skola-jako-misto-setkavani/sbornik/}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1342466 AU - Mazáčová, Pavlína PY - 2016 TI - Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity PB - Filozofická fakulta UK Praha CY - Praha SN - 9788073086435 KW - information literacy KW - digital competences KW - teacher KW - training needs analysis KW - didactics KW - education KW - mentoring KW - mobile touch-ICT KW - case study UR - http://kpskonference.ff.cuni.cz/skola-jako-misto-setkavani/sbornik/ N2 - Článek ve sborníku představuje oblast informační gramotnosti, které se v prostředí české školní praxe věnuje zatím opatrná pozornost. Téma je v podobě případové studie nahlíženo fokusem projektu Masarykovy univerzity se 34 základními a středními školami. Jsou prezentovány výstupy z průběžných průzkumných šetření projektu, z nichž vyplynula zřetelná potřeba individualizovaného a systematického přístupu ke vzdělávání pedagogů s akcentem didakticky správné a smysluplné implementace dotykových technologií do oborových didaktik primárního a sekundárního školství. Příspěvek hledá odpovědi na tyto tematické okruhy: jak pedagogové reflektují téma technologie ve školní praxi, jaké vzdělávací potřeby mají současní učitelé primárního a sekundárního školství v oblasti digitálních kompetencí, jak přijímají nabízené vzdělávací aktivity a jaké preference v nich vyjadřují z hlediska forem či platforem, ale i vzdělávacího obsahu. ER -
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Vzdělávací potřeby pedagogických pracovníků v digitálních kompetencích : případová studie projektu Masarykovy univerzity. Online. In Krejčová, Lenka; Mertin, Václav. \textit{Škola jako místo setkávání aneb Učení je zábavné a inspirativní v každém věku. Sborník z konference konané 15. dubna 2016}. Praha: Filozofická fakulta UK Praha, 2016, s.~101-110. ISBN~978-80-7308-643-5.
|