ZÁHORA, Zdeněk. Digitální hry. Online. In Eva Žáková a kolektiv. Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR - Stav, potřeby a trendy. 1. vydání. Praha: Institut umění – Divadelní ústav v Praze, 2015, s. 369-405. Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR; sv. 2. ISBN 978-80-7008-354-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Digitální hry
Název anglicky Digital games
Autoři ZÁHORA, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Praha, Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR - Stav, potřeby a trendy, od s. 369-405, 37 s. Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR; sv. 2, 2015.
Nakladatel Institut umění – Divadelní ústav v Praze
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00087325
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7008-354-3
Klíčová slova česky digitální hry; kreativní průmysly
Klíčová slova anglicky digital games; creative industries
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 20. 4. 2016 18:14.
Anotace
Kapitola o digitálních hrách rozebírá aktuální i historicky podložené trendy herního vývoje tohoto mladého kreativního průmyslu. Hlavním přínosem je zmapování infrastruktury herních vývojářů a akademické obce v oblasti (game studies) v ČR. Důvodem pro vznik této studie byl impulz z ministerstva kultury, které zkoumá možnosti subvencí herního průmyslu v ČR jako součásti trendu kreativních průmyslů.
Anotace anglicky
This chapter about digital games deals with both actual and historically relevant trends of game development. Its main contribution is an analysis of game development infrastructure and academia (game studies) in the Czech Republic. The study was requested by the Ministry of culture, which is considering strategic subvention of game industry in CR as a part of creative industries movement.
VytisknoutZobrazeno: 10. 8. 2024 22:56