ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ a Alžběta MÁLKOVÁ. Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?. Online. In Martin Rusek. Projektové vyučování v přírodovědných předmětech. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2016, s. 148-153. ISBN 978-80-7290-864-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?
Název česky Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?
Název anglicky Project-based Learning or Integrated Thematic Education
Autoři ŠINDELKOVÁ, Monika (203 Česká republika, garant, domácí), Irena PLUCKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Alžběta MÁLKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Praha, Projektové vyučování v přírodovědných předmětech, od s. 148-153, 6 s. 2016.
Nakladatel Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00089731
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7290-864-6
UT WoS 000375780600023
Klíčová slova česky Projektová výuka; integrovaná tematická výuka; role učitele; role žáka, motivace
Klíčová slova anglicky Project-based learning; integrated thematic education; role of teacher; role of student; motivation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Monika Bortlíková, učo 322537. Změněno: 7. 3. 2017 16:54.
Anotace
Projektová výuka využívá skutečnosti, že projekt je pro žáky či studenty motivem sám o sobě. Projekt vychází z logiky životní reality, přispívá k individualizaci výuky a umožňuje vnitřní diferenciaci výuky. Následující text ukazuje využití a zhodnocení projektové výuky v přípravě budoucích učitelů na PedF MU v Brně. Hlavním přínosem předloženého textu je poukázání na nápravu mnohých mylných představ o projektové výuce a zároveň seznámení studentů přírodovědných předmětů se všemi fázemi zpracování kvalitního projektu, jehož cílem je příprava a realizace integrované tematické výuky pro žáky prvního stupně základní školy.
Anotace anglicky
The project-base education uses the fact that a project is the motive for students. The project-base education is based on the logic the realities of life. The project-based education is an appropriate method of education also at the university. This statement is part of an extensive debate. The following text shows the use of the project-based education in the training of future teachers at Masaryk University in Brno. The main benefit of this training is to rectify the most common misconceptions about the project-base education. We familiarize students with all stages of processing high-quality project, whose aim is the preparation and implementation of integrated thematic instruction for pupils at primary school.
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:33