VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ. Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf. In Hedderich, I., Zahnd R. (Hrsg.). Teilhabe und Vielfalt: Herausforderungen einer Weltgesellschaft. 1, vydání. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn, 2016, s. 123-133. ISBN 978-3-7815-2059-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf
Název česky Analýza podmínek v heterogenním třídě s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1, vydání. Bad Heilbrunn, Teilhabe und Vielfalt: Herausforderungen einer Weltgesellschaft, od s. 123-133, 11 s. 2016.
Nakladatel Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00089797
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-7815-2059-2
Klíčová slova česky třída inkluzivní vzdělávání žák se SVP
Klíčová slova anglicky class inclusive education student with special educational needs
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 24. 3. 2017 11:18.
Anotace
Das Ziel des gegenwärtigen Schulwesens in der Tschechischen Republik ist die Schaffung eines Schulklimas, das allen Schülern gleiche Bedingungen und Chancen für die Erreichung entsprechender Bildungsstufe gewährt und das Recht auf die Entwicklung der individuellen Voraussetzungen sichert.Im Beitrag werden ausgewählte Ergebnisse aus Forschungsprojekten vorgestellt, welche die Analyse der Bedingungen in einer allgemeinen Schule (mainstream) mit dem Schwerpunkt auf Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf betreffen.
Anotace anglicky
The aim of contemporary Czech educational system is to creat such school climate, which provide equal conditions and chances for achieving adequate levels of education for all students and secure their right to development based on individual abilities (Act no. 561/2004 Coll., Education Law, as ammended; Act no. 198/2009 Sb. Ani-discrimination Law). The paper presents selected research results dealing with analysis of educational conditions in mainstream schools with an emphasis on students with special educational needs.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:36