C 2016

Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf

VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf

Název česky

Analýza podmínek v heterogenním třídě s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf

Autoři

VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1, vydání. Bad Heilbrunn, Teilhabe und Vielfalt: Herausforderungen einer Weltgesellschaft, od s. 123-133, 11 s. 2016

Nakladatel

Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00089797

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-7815-2059-2

Klíčová slova česky

třída inkluzivní vzdělávání žák se SVP

Klíčová slova anglicky

class inclusive education student with special educational needs

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2017 11:18, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Das Ziel des gegenwärtigen Schulwesens in der Tschechischen Republik ist die Schaffung eines Schulklimas, das allen Schülern gleiche Bedingungen und Chancen für die Erreichung entsprechender Bildungsstufe gewährt und das Recht auf die Entwicklung der individuellen Voraussetzungen sichert.Im Beitrag werden ausgewählte Ergebnisse aus Forschungsprojekten vorgestellt, welche die Analyse der Bedingungen in einer allgemeinen Schule (mainstream) mit dem Schwerpunkt auf Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf betreffen.

Anglicky

The aim of contemporary Czech educational system is to creat such school climate, which provide equal conditions and chances for achieving adequate levels of education for all students and secure their right to development based on individual abilities (Act no. 561/2004 Coll., Education Law, as ammended; Act no. 198/2009 Sb. Ani-discrimination Law). The paper presents selected research results dealing with analysis of educational conditions in mainstream schools with an emphasis on students with special educational needs.