2016
Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf
VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf
Název česky
Analýza podmínek v heterogenním třídě s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Analyse der Bedingungen in einer heterogenen Klasse mit Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf
Autoři
VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Miroslava BARTOŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1, vydání. Bad Heilbrunn, Teilhabe und Vielfalt: Herausforderungen einer Weltgesellschaft, od s. 123-133, 11 s. 2016
Nakladatel
Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00089797
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-7815-2059-2
Klíčová slova česky
třída inkluzivní vzdělávání žák se SVP
Klíčová slova anglicky
class inclusive education student with special educational needs
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2017 11:18, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Das Ziel des gegenwärtigen Schulwesens in der Tschechischen Republik ist die Schaffung eines Schulklimas, das allen Schülern gleiche Bedingungen und Chancen für die Erreichung entsprechender Bildungsstufe gewährt und das Recht auf die Entwicklung der individuellen Voraussetzungen sichert.Im Beitrag werden ausgewählte Ergebnisse aus Forschungsprojekten vorgestellt, welche die Analyse der Bedingungen in einer allgemeinen Schule (mainstream) mit dem Schwerpunkt auf Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf betreffen.
Anglicky
The aim of contemporary Czech educational system is to creat such school climate, which provide equal conditions and chances for achieving adequate levels of education for all students and secure their right to development based on individual abilities (Act no. 561/2004 Coll., Education Law, as ammended; Act no. 198/2009 Sb. Ani-discrimination Law). The paper presents selected research results dealing with analysis of educational conditions in mainstream schools with an emphasis on students with special educational needs.