Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1344133, author = {Potůčková, Tereza}, address = {Nové Město na Moravě}, booktitle = {Počítač ve škole 2016 – sborník příspěvků}, editor = {Jan Rosecký}, keywords = {SAMR model; Bloom's taxonomy; TPACK; mobile devices}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Nové Město na Moravě}, isbn = {978-80-905765-6-8}, pages = {1-3}, publisher = {Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, Nové Město na Moravě, 2016}, title = {Teoretická východiska pro použití mobilních zařízení ve výuce}, url = {http://www.pocitacveskole.cz/system/files/soubory/sbornik/2016/potuckova.pdf}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1344133 AU - Potůčková, Tereza PY - 2016 TI - Teoretická východiska pro použití mobilních zařízení ve výuce PB - Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, Nové Město na Moravě, 2016 CY - Nové Město na Moravě SN - 9788090576568 KW - SAMR model KW - Bloom's taxonomy KW - TPACK KW - mobile devices UR - http://www.pocitacveskole.cz/system/files/soubory/sbornik/2016/potuckova.pdf L2 - http://www.pocitacveskole.cz/system/files/soubory/sbornik/2016/potuckova.pdf N2 - Při využití mobilních zařízení v procesu vyučování je důležité klást důraz na metodologické postupy a způsoby, jakým je tato zařízení ovlivňují. Je třeba vždy hledat způsob využití mobilního zařízení, který nějakým způsobem obohatí danou aktivitu. K rozvoji schopností žáků mohou posloužit aplikace navržené pro mobilní zařízení. Při jejich volbě je zapotřebí držet se správných didaktických postupů. Není možné využívat v hodinách technologii na úkor výuky. Pro posouzení vhodnosti využití technologií slouží několik modelů, např. tzv. SAMR, Bloomova taxonomie, či TPCK. ER -
POTŮČKOVÁ, Tereza. Teoretická východiska pro použití mobilních zařízení ve výuce. Online. In Jan Rosecký. \textit{Počítač ve škole 2016 – sborník příspěvků}. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, Nové Město na Moravě, 2016, 2016, s.~1-3. ISBN~978-80-905765-6-8.
|