POTŮČKOVÁ, Tereza. Verso - virtuální vzdělávací prostředí. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Verso - virtuální vzdělávací prostředí
Název česky Verso - virtuální vzdělávací prostředí
Autoři POTŮČKOVÁ, Tereza.
Vydání 2016.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Talavašková, učo 380845. Změněno: 3. 4. 2017 19:56.
Anotace
Na praktickém workshopu se účastníci seznámí s aplikací Verso. Slouží pro zadávání zajímavých domácích úkolů, nebo k uvedení nového tématu v rámci přípravy na hodinu. Aplikace umožňuje vytvoření virtuální třídy pro žáky, ve které lze velmi jednoduše sdílet obrázky, videa, či stránky společně s instrukcemi pro žáky, kteří pak následně k úkolům přidávají své komentáře. Žáci na úkol reagují formou diskuzního fóra. Podstatné však je, že dokud úkol nesplní, tedy dokud nevyplní příslušný počet odpovědí, nevidí obsah odpovědí ostatních. Umožní jim to tak vyjádřit svůj vlastní názor bez vlivu ostatních. Žáci reagují na příspěvky svých spolužáků pomocí tlačítka “like”, textového komentáře, či smajlíků. Na tento způsob komunikace jsou zvyklí ze sociálních sítí a je jim velmi blízký, což může aktivitu zatraktivnit. Při workshopu si účastníci vyzkouší využití aplikace z pohledu žáka, aby dokázali aplikaci lépe porozumět. Poté si vyzkouší vytvořit svoji virtuální třídu a seznámí se s tvorbou aktivit pro žáky.
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 21:21