E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi
ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi. Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 280 s. ISBN 978-80-7552-217-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi |
Název anglicky | E-learning. Learning with digital technologies |
Autoři | ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Hana STAUDKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jiří POLÁČEK (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | Vydání první. Praha, 280 s. 2016. |
Nakladatel | Wolters Kluwer |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Odborná kniha |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/16:00090125 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
ISBN | 978-80-7552-217-7 |
Klíčová slova česky | e-learning; informační a komunikační technologie ve vzdělávání; učení; didaktika; pedagogický výzkum |
Klíčová slova anglicky | e-learning; ICT in education; learning; educational research |
Štítky | e-learning, ICT education educational sciences, ICT using, information and communication technologies, learning theory, research in education, rivok |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 12. 4. 2017 13:23. |
Anotace |
---|
Kniha reflektuje vývoj digitálních technologií, základem uvažování autorů o e-learningu však nejsou technologie samotné, ale problematika lidského učení, ať už formálního či informálního. Kniha vychází z teoretického studia i empirického výzkumu autorů, kteří se snaží ukázat některé možné cesty a postupy v oblasti učení (se) s digitálními technologiemi. Autoři v publikaci představují teoretická východiska, výsledky empirických výzkumů a výzkumné přístupy k e-learningu. Kniha reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny. |
Anotace anglicky |
---|
In society we live in digital technologies have been playing an increasingly important role. They are entering all kinds of areas of human life, education and schools included. Here digital technologies are becoming an important means with a potential to increase the quality of education and learning as well as support many innovation processes. The book does discuss this technological development but it human learning, both formal and informal, rather than technologies as such which is at the centre of the authors’ approach. The book is based on sustained study of issues in current education, learning theories, e-learning and empirical research in this field including the authors’ own research. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1147/2015, interní kód MU | Název: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech |
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 05:07