ZITA, Antonín. Reflections on ICT Innovations of an Online Literature Course. CASALC Review. Brno: Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2015, roč. 2015-2016, č. 2, s. 62-72. ISSN 1804-9435.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reflections on ICT Innovations of an Online Literature Course
Název česky Reflekce implementací IT inovací v online kurzu literatury
Autoři ZITA, Antonín (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání CASALC Review, Brno, Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2015, 1804-9435.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14640/15:00090132
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky kurz literatury; IT inovace; onlike kurz; metodika výuky
Klíčová slova anglicky Literature course; IT Innovations; online course; teaching practices
Štítky best practices, IT Innovations, Literature course, online course
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Antonín Zita, M.A., Ph.D., učo 179209. Změněno: 8. 6. 2016 12:59.
Anotace
The paper discusses the ICT innovations implemented in an online literature course. The course, ENGL 228.599: Ameircan Literature Civil War to Present, was taught by Professor Amy Earhart at Texas A&M University for three semesters - from spring 2012 to spring 2013 - and during the last two semesters the author served as her TA. ENGL 228 was a joint project between the Department of English (DoE) and University Writing Center (UWC) with the aim to convert a face-to-face course into an online course. In addition, the goal of the course was to improve students' collaboration and research skills in synchronization with UWC tutors. Using an analysis of results from the spring 2012 semester, combining it with the author's experiences as a TA during the following two semesters and providing a closing report by DoP and UWC on the successfulness of the project, the research provides valuable information on improving online courses through best practices and writing center tutors.
Anotace česky
Tento článek popisuje ICT inovace a jejich obměny a úpravy při převedení kurzu americké literatury na Texas A&M University do jejich online podoby. Článek vychází z podrobné analýzy po prvním semestru výuky, autorových osobních zkušeností během dalších dvou semestrů kurzu a závěrečné zprávy o úspěšnosti kurzu, čímž umožňuje komplexní vhled do provedených inovací a jejich efektivity.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0233, interní kód MUNázev: Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR (Akronym: IMPACT)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:39